Nuffnang

Wednesday, May 18, 2011

TUPPERWARE BRANDS MEMBERSHIP RM260~ HOME SET

Mulakan perniagaan anda hari ini bersama Tupperware Brands! ^^

Rasanya ada yang dah tahu, dan ada juga yang masih belum tahu bahawa selain basic membership yang bernilai RM60, Tupperware Brands juga ada menyediakan membership yang bernilai RM260. Hmmm... apa yg best dengan membership home set ni?

1~ Dengan hanya RM260, anda dapat memiliki pakej barangan tupperware yang bernilai RM 392.00. Kiranya, anda dah untung RM132.00. Banyak tuuuuu.....
2~ Sebaik sahaja anda register, secara automatik anda layak membuat pembelian seterusnya bagi semua barangan dalam katalog terkini dengan diskaun 20%. Ishhh.. untung lagi...:D
3~ Keaktifan membership serta merta~ Jika anda masih tak nak membuat sebarang pembelian lagi pun takpe sebab keahlian yang bernilai RM260 ni akan mengaktifkan anda serta merta. Berbeza dengan keahlian basic yang bernilai RM60 dimana selepas register, anda perlu membeli sekurang2nya satu produk untuk mengaktifkan keahlian tadi.
4~ Bagi yang dapat mencari downline sekurang2nya 2 orang yang berdaftar di bawah id nama anda, seterusnya anda layak mendapat diskaun 25% untuk semua pembelian.
5~ Overriding commision~ sekiranya anda membuat belian atau jualan mengikut syarat2 yang telah ditetapkan oleh pihak Tupperware Brands, anda layak mendapat overriding commision.. Haaa... dah untung, untung lagi!!
6~ Warranty~ rasanya semua tahu bahawa semua barangan tupperware ni memang terjamin kualitinya dan boleh ditukar sekiranya berlaku kerosakan bersadarkan syarat2 yang telah ditetapkan di mana-mana stokist. So, anda sebagai dealer/ consultant tidak akan menanggung kerugian barangan yang telah dijual.
7~ Katalog dan info terkini~ Semua downline yang mendaftar bersama kami akan dimaklumkan dengan info2 terkini daripada Tupperware Brands. Anda juga akan mendapat katalog secara percuma daripada kami untuk setiap keluaran.
8~ Customers @ pembeli~ Tak susah untuk mendapatkan customers bagi barangan Tupperware Brands sebab semua tahu tentang kualitinya dan terlalu ramai di luar sana yang addicted dengan barangan Tupperware.. Hihihii.. macam saya jugak^^.. (Tak senang duduk selagi tak pegi beli barangan limited release yg masih tiada dalam koleksi peribadi)..Tupperware Brands is a world class brands products dan telah menjadi fenomena di seluruh dunia :)
8~ mmmm... banyak sangat kalau nak list kat sini... So, kalau nak tahu lebih lanjut tak payah tunggu dan fikir lama2.... JOIN US TODAY!!

TUPPERWARE HOME KIT
COMPRISES:
Medium square round 880ml (4)
One touch topper small 900ml (2)
one touch canister small 2L (2)
Freezermate Small III 1L (1)
Crystalwave soup mug 460ml (1)
Modular keeper with grid 9.4L
Beverage buddy-cosmos 1.9L
Tupperware Modular Mates Oval II (1 set)
 Modular Mates Round II (2 sets)
1 kit bag
Tupperware bussiness oppurtunity presentation DVD
Tupperware Oppurtunity of Choice Guide book
Order form, Calendar, Product, membershp form
+ FREE MYSTERY GIFT!!!
 
 
If u interested to join part of us, feel free to e-mail tupperware_b@yahoo.com or simply sms us at 017-4034950 :) together with your details as below:
Name as in IC
Preffered name on the authority card
IC no
Nationality ( Malaysian only)
Race ( Malay/ Chinese/ India/ others
Date of Birth
Occupation
Language preferred (Malay/ English/ Mandarin)
Postal Address
Mobile phone/ house/ office

2 comments:

  1. kalau siap dengan postage berapa additional cost?

    ReplyDelete
  2. untuk membership rm260 ni takde additional extra charge :) so, cuma bayar rm260 tu aje.. kalau berminat, bleh e-mail maklumat lengkap nama, alamat, no ic, pekerjaan, no tel, nama yang tertera pada kad ahli dan alamat e-mail jika ada ke tupperware_b@yahoo.com atau bleh terus sms pada saya 017-4034950 :)

    ReplyDelete