Nuffnang

Wednesday, June 22, 2011

ANGRY @ MAD @ BENGANG!

Salam...
Kali ni lama sket nak update blog walaupun ramai yang bertanya kerana mood yang sangat tak baik.... I am really2 angry!! Why? Sebab i noticed ramai yang curik gambar kat blog Tupperware ni and try to removed  my watermark on the pictures!! Kecewa betul sebab semua gambar dalam blog ni adalah hak milik saya sepenuhnya kerana samada semuanya saya scan daripada katalog asal Tupperware Brands atau saya rakamkan sendiri menggunakan kamera peribadi. Segala design juga saya buat sendiri...  Untuk yang berminat untuk design gambar2 korang, saya sudah meletakkan tutorial di blog saya MAGIC OF COLOURS ~ http://magicofcolours.blogspot.com and don't simply COPY AND PASTE all my pictures kat blog korang pastu dok promote n meniaga bagai nak rak... Banyakkkkkkk cantekkkkk!!!

Hmmm... lepas ni, maybe i akan buat list sumer blog ngan fb yang dok meniaga guna gambar2 kat blog i ni...

~~MENCURI ITU MEMANG SUDAH JELAS HARAM HUKUMNYA DI SISI AGAMA~~.

~Mood bengang~

4 comments:

  1. kalau buleh bako, dah lama akak buat bbq depa ni..hihihi

    ReplyDelete
  2. kak tak leh wat bbq...bakar kasik rentung je...kalu wat bbq tak lalu sbb dging busuk heheh :)

    ReplyDelete
  3. Salam dear
    saya pun mengalami nasib yang sama
    penat la kita edit sampai tengah2 malam
    depa suka2 jer cilok
    takper la, rezeki masing2
    akhirat nanti jawablah dengan Allah.. hehe

    ReplyDelete