Nuffnang

Monday, February 6, 2012

RECRUITS RALLY

Salam n Hi ^_^,
fuhhhh... tiup sesawang kat blog sket.. hihihi... Its quite a time for me to update this blog due to my hectic timetable this year.. mmg bizi gilerr... tapi jangan risau, blog aje yang tak sempat hapdet but bisnes tetap jalan ok! :) Rasanya sumer yang order dah dipos except sorang je lagi sebab cuti maulidur rasul+ perayaan thaipussam ni.. Insyaallah bukak aje post office, dengan segera saya akan pos... Memandangkan katalog baru tak keluar lagi, entry kali ni khas untuk recruits rally... Bagi sesiapa yang berminat untuk mendaftarkan keahlian Tupperware Brands, jangan malu2 untuk hantarkan details peribadi anda iaitu NAMA, NO IC, NAMA YANG TERTERA PADA KAD AHLI, PEKERJAAN, NO TEL, ALAMAT E-MAIL JIKA ADA  ke tupperware_b@yahoo.com atau jika ada sebarang pertanyaan yang lebih lanjut bleh msg or call saya di 017-4034950.

Mulai tahun 2012, Semua ahali yang berdaftar dgn team Tupperware Creative Design bukan sahaja mendapat diskaun 20-25% bagi belian barangan dalam katalog, tapi turut layak mendapat diskaun 20% bagi Home Set dan Baby Set yang Hot tu... :) Bagus,kan?? Lain2 promosi keahlian sila tengok di bawah.. Ops lagi satu, tawaran free gift yang disediakan untuk ahli2 baru ini hanya sah untuk keahlian bersama team saya sahaja ok!!

*lepas register, korang kena buat apa2 pembelian bagi barangan dalam katalog untuk aktifkan pendaftaran tu.. pembelian tu on the spot terus dapat less 20%. 

OFFER 1: 
Dengan bayaran pendaftaran RM60, PERCUMA BASIC MEMBER KIT ( BUSSINESS BAG + 2 ROUND MODULAR MATES IV + 1 MODULAR MATES OVAL)
+ 1 LIMITED EDITION COMPACT CANISTER


OFFER 2:
Dengan bayaran pendaftaran RM60, PERCUMA BASIC MEMBER KIT ( BUSSINESS BAG + 2 ROUND MODULAR MATES IV + 1 MODULAR MATES OVAL)
+ 1 LIMITED EDITION PINK OR PURPLE MODULAR MATES 850ml

Bagi setiap 2 orang ahli yang dapat anda daftarkan di bawah nama anda, ( tak kisahla daftar snirik or saya tolong daftarkan untuk korang). kalau korang register snirik kat mana2 stokist tolong maklumkan pada saya yer.. so, blehla saya hantarkan gift korang ni secepat mungkin...
PERCUMA 
LIMITED EDITION 1 THAT'S A BOWL 1.4 L (ORANGE) ATAU FIX N MIX 1.5L (YELLOW).
~TAWARAN HABISSS~

Bagi setiap 5 orang ahli yang dapat anda daftarkan, 
PERCUMA 

FREEZERMATE LARGE SET 3.1L DAN 5.1L ( RETAIL RM 108.90)

*SUMER OFFER NI TERTAKLUK PADA SELAGI STOK MASIH ADA! :)
Feel free to e-mail me at tupperware_b@yahoo.com or msg 017-4034950

No comments:

Post a Comment