Nuffnang

Sunday, April 1, 2012

IT'S APRIL!! A MONTH TO GET GIFT AND TO GIVE GIFT!!

Salam n Hi!!
Bulan April datang lagi! Hmmm.. mesi raai yang pelik kenapa saya suka sangat dgn bulan April ni,kan? hihiii.. ekceli ini ialah bulan kelahiran saya dan untuk menghargai sokongan sumer consultant @ dealer @ member yang mendaftar bersama Tupperware Creative Design, dengan suka citanya...... gift pada bulan ini ialah.... JUMBO MUG daripada Tupperware Indonesia!! ^^.. Kelllasssss gitu! Jom tengok macam mana nak dapatkan gift korang ni :)



  • Bagi dealer @ member@ consultant yang berjaya mencapai jualan/ belian minima RM500, anda akan mendapat secara percuma SATU JUMBO MUG 600ml.Boleh pilih warna pink atau purple selagi stok masih ada.
  • Bagi dealer @member@ consultant yang berjaya mencapai jualan/ belian minima RM880, anda akan mendapat secara percuma DUA JUMBO MUG 600ml berserta GIFT BOX!! Senang kan!
  • Belian/ jualan tidak diwajibkan melalui blog Tupperware Creative Design. Sebaliknya anda bebas membeli di stokiat yang berdekatan anda masing-masing. Lepas cukup syarat sales nak dapat hadiah, jangan malu-malu e-mail atau msg mintak hadiah yer... :)
Bila dah capai jualan minima tadi, sila e-mail saya di tupperware_b@yahoo.com atau msg 017-4034950 untuk claim hadiah anda, ok!!

Bagi yang belum mendaftar dan  berminat untuk mendeapatkan hadiah di atas, anda masih belum terlambat! Jom sertai kami di Tupperware Creative Design. Pendaftaran ialah RM70 dan sertakan bersama salinan ic (boleh scan dan e-mail), alamat, pekerjaan, no tel dan alamat e-mail.


ISTIMEWA BAGI AHLI YANG BERMINAT MENDAFTAR PADA BULAN APRIL


  • PERCUMA 2 MINI DECO CANISTER PINK ATAU BIRU 500ml apabila anda mendaftar keahlian Tupperware Brands dengan pembelian RM150. (Harga retail sebelum diskaun ahli).
  • Sebaik sahaja menjadi ahli, secara automatik anda layak menikmati diskaun 20% bagi semua barangan Tupperware Brands Malaysia dan juga Nutrimetics.

No comments:

Post a Comment