Nuffnang

Thursday, April 25, 2013

APRIL CHALLENGE @TUPPERWARE CREATIVE DESIGN

Salam N Hye!!

Mesti ramai dok tertunggu-tunggu bila nak buat entry baru kan? hihihi... sabar ye... Ni pun i demam ni tau. tapi Tupperware punya pasal, bleh bangun update entry kat blog. Hahahha. So kita rasmikan entry kali ni dengan tunjuk promo keahlian daripada Tupperware Creative Design.

Bagi yang masih belum tahu, di bawah ini ialah basic set bagi pendaftaran keahlian Tupperware Brands Malaysia yang bernilai RM70.


Bagi yang membuat pendaftaran pada bulan April dan membuat belian tambahan barangan bernilai RM150 dari katalog semasa akan mendapat PERCUMA STRIPE TUMBLER FROM MEXICO. saiz tumbler tu 460ml. (sila tengok tumbler tu aje ye, bukan bucket besar tu ok! )


Dan bagi semua downlines yang dah join team saya, hadiah untuk korang bulan ini ialah.... (kali ni special sikit sebab my birthday month tau). So everytime korang prepare bahan masakan kat dapur, mesti korang akan ingat blog Tupperware Creative Design... haha

Item ni namanya double colander, dilengkapi ciri-ciri  tapak yang stabil dan penapis kecil dan besar mengikut kesesuaian bahan yang digunakan. Boleh juga digunakan bersama-sama macam dalam gambar di atas untuk menutup bahan masakan dengan kemas. 

Macam mana nak dapatkan tengok dalam gambar kat bawah tu. Bagi downlines yang mencapai sales bulan April RM500, anda layak mendapat colander kecil tu. dan bagi downlines yang mencapai sales RM880 dan ke atas, anda layak mendapat keseluruhan set macam dalam gambar tu. :)



Kerja-kerja penyediaan masakan untuk keluarga tersayang lebih teratur dan kemas lepas ni. Yang penting Tupperware Brands gitu... Setiap downlines yang capai target akan dapat SATU sahaja ye. Hadiah akan dipos bila stok sampai ye. Sekarang still on the way. Biasanya kalau stok dari oversea mengambil masa 3-4 minggu nak sampai. But don't worry ye, siapa yang layak dapat tu, memang akan dapat! :D


ok, itu aje kali ni... sambung tido sb baru makan ubat. MMuahss!!

p/s----- harap maklum ye, pemberian hadiah bagi challenge di blog Tupperware Creative Design tiada kaitan dengan mana-mana pihak luar. Ianya adalah 100% milik dan idea saya bagi menghargai ahli-ahil yang bernaung bersama team Tupperware Creative Design. Sekian :)  Terima kasih....



No comments:

Post a Comment