Nuffnang

Friday, December 6, 2013

TEAM CHALLENGE- NOVEMBER + DISEMBER.

Salam n HI,
Memandangkan bulan lepas (November) tak sempat nak update apa hadiah untuk ahli-ahli yang berjaya achieved sales pada bulan lepas, so saya masukkans ekali dalam satu entry ni ye. So, sumer downlines yang achieved untuk bulan November boleh tengok sini ye… :)

:::::NOVEMBER::::

1) Ahli-ahli yang berjaya membuat belian/sales minimum RM500 akan mendapat SECARA PERCUMA SATU RED TOMATO KEEPER seperti di bawah:

2) Sekiranya anda UP sales/belian anda sehingga mencecah minimum RM880, anda akan mendapat SECARA PERCUMA SATU MINI RICE COOKER seperti di bawah:

3) dan sekiranya total sales/belian anda memang masyukkkk masa bulan November nan lepas, anda layak mendapat secara PERCUMA SATU SET ONE TOPPER HOLIDAY CHRISTMAS seperti di bawah:



Ok, sumer gift dalam proses nak pos. Kali ni lambat sikit sebab cuti skolah banyak aktiviti… huhuhu.. tapi jangan risau sebab kita di TUPPERWARE CREATIVE DESIGN mengamalkan JANJI DITEPATI!! (Ada gaya YB tak? heheheh)

Sapa2 yang masih belum ahli tu masih belum terlambat nak claim hadiah yang best2 sebab bulan DISEMBER  kita ada… jeng jeng jeng…


MACAM  COMELLLL JE… MACAMMM CUTE JEK… MACAM CANTIKKKK JE… 

***Semua team members yang berjaya membuat minimum sales RM500 akan berjaya mendapat 
HELLO KITTY RECTANGULAR SANDWICH KEEPER. 
***As usual, setiap satu no ID, dap at claim satu gift ye :)


JOM JOM JOM!! TUNGGU APA LAGI…. sapa belum join keahlian Tupperware Brands jangan malu-malu Hello Kitty untuk whatsapp/sms saya di 017-4034950 atau email tupperware_b@yahoo.com


-Nurul@TupperwareCreative Design-

No comments:

Post a Comment