Nuffnang

Thursday, March 20, 2014

Hadiah sudah sampai!!

Salam n Hi!!
Maaf sangat-sangat kepada yang dok menunggu bila saya nak update bila sampainya gift untuk challenge bulan Februari yang lepas. Fuhhh!! Baru hari ni selamat sampai tau... Ni tak nyempat-nyempat teruk bukak kotak hot from the oven snap gambar utk korang sumer.
Alhamdulillah selamat sampai semuanya...

Saya akan mula bercuti dari urusan pengeposan mulai 21 Mac - 31 Mac 2014. makanya, semua gift ni akan di pos kepada downlines yang layak mulai 1 April 2014. Harap sabar menunggu yer.. Yang pasti, janji ditepati :).

Hadiah untuk Challenge bulan Mac juga adalah pink pitcher 2.25 L sama seperti bulan Februari. So, Sapa yang achieve challenge bulan Mac ni akan dapat pitcher pink ni jugak... Memang sedap aaa korang kumpul pitcher ni. Memang ngam sangat korang pakai bulan Ramadhan or Raya nanti.

Bagi yang masih kurang faham,

  • BAGI SETIAP NO ID (KEAHLIAN) YANG MENCAPAI MINIMUM RM880, LAYAK MENDAPAT SATU PITCHER PINK 2.25LITER NI SECARA PERCUMA!
  • KALAU KORANG NAK BANYAK, SILA LA GUNA NO ID YANG LAIN UTK CLAIM YER. 
  • KESIMPULANNYA, AJAKLAH KAWAN-KAWAN DAN ADIK BERADIK KORANG JOIN TEAM TUPPERWARE CREATIVE DESIGN NI. KALAU ID DIAORANG CAPAI SALES RM880 BULAN NI, DAPAT LA PITCHER PINK YANG GOJESSS NI SEBIJIK PERCUMA!

gambar kat bawah ni, gambar sekotak je tau! Ada lagi berkotak-kotak stok pitcher pink ni untuk downlines kesayangan ai sumer...





No comments:

Post a Comment