Nuffnang

Sunday, January 12, 2014

CHALLENGE: JANUARY 2014- RECRUITING

Salam n HI,
sempena tahuan 2014 ni, kita mulakan challenge di Tupperware Creative Design dengan challenge utk rekrut atau downlines. Semoga dengan pertambahan downlines ni akan membantu meluaskan rangkaian perniagaan anda semua. (ehehe.. bahasa macam korporat giteww).

Dalam kit bag pendaftaran tu kalau korang tgk2 memang ada beberapa borang pendaftaran kosong. So, saper2 yang nak daftarkan downlines tu lebih senang sebab bleh isi details siap2 dan bawak terus ke stokist untuk pendaftaran. JANGAN LUPA ISI RUANGAN NO ID DAN NAMA REKRUITER DENGAN NAMA ANDA atau MANA2 NAMA DAN NO ID DOWNLINES ANDA. Kang tersilap isi bahaya ooo..

Untuk pemahaman yang lebih lanjut, korang boleh baca dulu leaflet/broschure yang ada dalam kit bag tu. :) kalau kurang faham lagi, jangan malu2 whatsapp atau email saya ye :).

Ok, panjang lak.. hihi

Bagi mana2 ahli yang bernaung di bawah Tupperware Creative Design yang berjaya me-rekrut 5 orang downlines bermula 1 JANUARI HINGGA 31 JANUARI 2014 akan mendapat secara percuma  1 GALLON PITCHER + 1 MINIATURE PITCHER SET seperti gambar di bawah. Memang cun gilerrrr!! Ni USA mari tau... So, warna purple tu lagi gojessss!!

*** 5 AHLI BARU YANG DIREKRUT DENGAN BELIAN MINIMUM RM150= FULL SET ITEM DI BAWAH.



No comments:

Post a Comment